info@parynplants.com

سال نو مبارک، بهار نو مبارک - گیاهان آپارتمانی پارین

خانه / سال نو مبارک، بهار نو مبارک - گیاهان آپارتمانی پارین
WhatsApp Image 2021 03 28 at 00.00.18
۰۸ فروردین ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

سال ۱۴۰۰ هم رسید و با ۱۳۹۹  خداحافظی کردیم.
خوبی عید اینه که هر قدر هم امیدی به تحول وضعیت در سال جدید نداشته باشی، شوق رسیدن بهار و سرسبزی و شادابی گیاهان ذوق مرگت می‌کنه! دیگه کم کم می‌تونی بیشتر گیاهات رو از فضای داخلی بیرون بیاری و سرسبزی و گل دادنشون رو ببینی. به خصوص اینکه ما تو استودیو سیکات یه حیاط و باغچه نقلی داریم که جاتون خالی، باصفاست و آدم رو یاد بچگی و حیاط خونه بابابزرگ می‌ندازه.
این همون باغچه نقلی که ما شو گل و گیاه«آدینه‌های پارین» رو توش برگزار می‌کنیم.
حیاط سرد و خلوت زمستونی تو آستانه رسیدن بهار، با گیاهان بیرون اومده از داخل و اضافه شدن گلهای فصلی، دیدنی شده.بچه‌های دفتر یعنی تاکسیدوی قلدر، مامان نمک، کاچی شیطون، آژیر پرسروصدا و هژیر مبارز هم از جذابیت‌های باغچه نقلی ما هستن.خیلی از مخاطبان‌مون تو شبکه های اجتماعی عادت به خرید سنتی گل و گیاه دارن که خب اصلا هم بد نیست. یعنی باید محصول رو از نزدیک ببینن و تهیه کنن. همین موضوع باعث شد به فکر برگزاری این شو گل و گیاه افتادیم و به دلیل شیوع کرونا حیاط استودیوی همکارمون، سیکات رو در نظر گرفتیم که با همکاری و همیاری هنرمند و دوست قدیمی خودم کیوان رغیب مطلق، مدیر این استودیو به خوبی هم برگزار می شه.

 

امیدوار هستیم میزبان شما تو یکی از آدینه های پارین باشیم، تا شما هم از لذت ما رو از نزدیک حس کنید.عید شما مبارک، سلامت و تندرست باشید.

مقالات مرتبط
نظرات

لطفا نظرتان را بفرمائید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه