info@parynplants.com

شو گل و گیاه پارین، آدینه های پارین برپا شد - گیاهان آپارتمانی پارین

خانه / شو گل و گیاه پارین، آدینه های پارین برپا شد - گیاهان آپارتمانی پارین
WhatsApp Image 2021 03 09 at 22.28.42
۱۵ اسفند ۱۳۹۹
بدون دیدگاه

نخستین شو گل و گیاه پارین، «آدینه‌های پارین»، امروز تو باغچه نقلی موسسه گل و گیاه پارین واقع در «استودیو سیکات» برقرار شد. این اولین شو از آدینه های پارین بود که قراره هر هفته تو همین محل برگزار بشه.

خیلی از مخاطبان‌مون تو شبکه های اجتماعی عادت به خرید سنتی گل و گیاه دارن که خب اصلا هم بد نیست. یعنی باید محصول رو از نزدیک ببینن و تهیه کنن. همین موضوع باعث شد به فکر برگزاری این برنامه‌ها افتادیم و به دلیل شیوع کرونا حیاط استودیوی همکارمون، سیکات رو در نظر گرفتیم که با همکاری و همیاری هنرمند و دوست قدیمی خودم کیوان رغیب مطلق، مدیر این استودیو به خوبی هم برگزار شد.

اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک بهمون اجازه بدن(تا حالا که جمعه ها تقریبا همه‌چیز از آسمون نازل شد، جز بادمجون)، این برنامه رو هر هفته برگزار می‌کنیم تا بتونیم روی ماه شما رو هم از نزدیک ببینیم.
قراره هر هفته چهل تا پنجاه درصد محصولات‌مون جدید باشه تا اگه عشق کردید هر هفته بیایید، حوصله‌تون سر نره. کنار بازدید از محصولات میز و صندلی و چای و شیرینی هم هست برای دورهم بودن و گپ زدن.

تصمیم‌مون اینه که برای پرهیز بیشتر از سرایت بیماری کرونا، حضور عزیزان رو از قبل هماهنگ کنیم تا در یک زمان تجمع زیاد در حیاط نداشته باشیم.
خلاصه اینکه هر هفته جمعه ها منتظر دیدارتون هستیم. از همین الان لباسهاتون رو انتخاب کنید تا جمعه دیگه هی نگید حالا چی بپوشم!

مقالات مرتبط
نظرات

لطفا نظرتان را بفرمائید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه