info@parynplants.com

هدیه روز مادر؛ گل و گلدون یا دبرنا! - گیاهان آپارتمانی پارین

خانه / هدیه روز مادر؛ گل و گلدون یا دبرنا! - گیاهان آپارتمانی پارین
unnamed 4 e1611317580434
۰۳ بهمن ۱۳۹۹
بدون دیدگاه

روز مادر تقریبا در تقویم تمام کشورهای جهان وجود داره و مادر تو اون روز گرامی داشته می شه. بیشتر کشورهایِ هم فرهنگ سعی کردن با هم روز واحدی رو انتخاب کنن و اون رو جشن بگیرن. چند تا کشور هم مثل ما که انگار از دماغ فیل افتادیم و بقیه رو آدم حساب نمی کنیم، واسه خودمون مناسبتی رو انتخاب کردیم و اون رو جشن می گیریم. هستن کشورهایی مثل ما؛ مثلا ژاپن که زادروز همسر وقت امپراتور به عنوان روز مادر گرامی شمرده می‌شه یا تایلند که روز ملکه نمی دونم چی رو جشن می گیرن.
عمده ترین روزهای گرامی داشت جهانی روز مادر در کشورهای دیگه آخرین یکشنبهٔ مه، دومین یکشنبهٔ مه، ۲۰ مارس و ۸ مارسه. فقط جهت اطلاع عرض کنم که کشورهای عرب مسلمان ۲۰ مارس یا همون روز اعتدال بهاری(روز تحویل سال نوی شمسی) رو به عنوان روز مادر جشن می گیرن! جالبه نه؟! این که چیزی نیست، ما هم ۲۰ جمادی الثانی رو به عنوان روز مادر انتخاب کردیم خب!
دیگه حرف های بودار رو بذاریم کنار، امسال روز مادر هم تحت تاثیر کرونا قرار گرفته. مادرامون، به خصوص اونهایی که سن و سال بیشتری دارن، نزدیک به یکساله که بیشتر خونه نشین هستن و کمتر بیرون رفتن. حداقل خود من که هر سال دنبال کفش و جوراب و دستکش و از این جور چیزها برای مادر گرامی بودم، به فکر هدیه ای دیگه هستم.
پارین برای روز مادر امسال براتون پیشنهادی داره. از اونجایی که مادرامون خونه هستن و با توجه به تحریم واکسن ضاله غربی و انتظار واکسن خوب و ناناز کوبایی احتمالا مدتهای مدید دیگری هم همه با هم باید در خانه بمانیم، پیشنهاد می کنیم برای مادرهای عزیز هدیه ای بگیرید که جنبه سرگرمی هم داشته باشه. یعنی علاوه بر این که زیبا باشه، شادابی بیاره و طراوت بده، بتونه اونها رو هم سرگرم کنه. چی؟! پاسور! تخته نرد! دبرنا! یعنی برای مادرتون پاسور هدیه بگیرید! والا خودتون می دونید، ولی من می خواستم گلهای گلدانی یا دیش گاردن رو پیشنهاد بدم که مادرها با رسیدگی به اونها بتونن سرگرم بشن. تازه رشد و تغیرات فصلی اونها هم می تونه براشون تنوع باشه. ضمن اینکه موندگار هم هستن و هر وقت ببینشون، یاد شما می افتن… ببینین پاسور و دبرنا هم بد نیست ها، ولی ممکنه خیلی زیاد سرگرم بشن، غذاشون بسوزه یا از کارهای خونه دیگه کلا غافل بشن یا حتی سر تقلب و دغل بازی با باباها یا بقیه دعواشون بشه بعد حالا خر بیار باقالی بار کن! نه اصلا فکر پاسور و تخته نرد و اینها رو نکنید! همون گل و گلدون بهتره به نظرم. حالا ما تو این یکی دو هفته چند تا گل و گیاه مناسب رو معرفی می کنیم، خودتون تصمیم بگیرید

مقالات مرتبط
نظرات

لطفا نظرتان را بفرمائید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه