info@parynplants.com

نگاهی به قیم گیاه یا قیم گلدان - گیاهان آپارتمانی پارین

خانه / نگاهی به قیم گیاه یا قیم گلدان - گیاهان آپارتمانی پارین
قیم گیاهان
۱۳ مهر ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

قیم گیاه یا قیم گلدان یا نگهدارنده گیاهان آپارتمانی به عنوان تکیه گاه برای رشد گیاهان بالارونده کارایی فوق العاده ای دارند به همین دلیل به مقدار زیاد در بین وسایل باغبانی به فروش میرسند. از این وسیله ها نه تنها برای کمک به رشد بسیاری از گیاهان بالارونده بلکه برای نگهداری و مراقبت از گیاهانی که ساقه های ضعیف دارند، نیز استفاده می شود.

معرفی قیم گیاه یا قیم گلدان

قیم ها و نگهدارنده های گیاهان چیست؟ به کارگیری این وسیله ها چه مزیتی دارد؟ از کجا می توان قیم یا تکیه گاه گیاهان را خریداری کرد؟ قیمت پیشنهادی برای این وسایل باغبانی چقدر است؟ کدام یک از گیاهان بالارونده به این نوع از نگهدارنده ها نیازمند هستند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع قیم ها و نگهدارنده های گیاهان با ما همراه باشید. در این بخش از مقاله در نظر داریم اطلاعات مفیدی در مورد کارایی قیم ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

قیم ها و نگهدارنده های گیاهان به عنوان تکیه گاه برای رشد گیاهان بالارونده کارایی فوق العاده ای دارند به همین دلیل به مقدار زیاد در بین وسایل باغبانی به فروش میرسند. از این وسیله ها نه تنها برای کمک به رشد بسیاری از گیاهان بالارونده بلکه برای نگهداری و مراقبت از گیاهانی که ساقه های ضعیف دارند، نیز استفاده می شود. اگر شما نیز به پرورش گل و گیاهان در منزل خود علاقه مند هستید، حتما به خوبی میدانید که برخی از گیاهان به وسایل و تجهیزات مختلفی برای مراقبت نیازمند هستند. در فروشگاه آنلاین ما می توانید به تنوع زیادی از ابزار و وسایل باغبانی خانگی دسترسی داشته باشید.

 

قیم گیاه یا قیم گلدان
قیم گیاه یا قیم گلدان

۱- قیم گلدان و نگهدارنده های گیاهان

قیم و نگهدارنده گیاه متناسب با متریال به کار رفته برای ساخت و تولید آنها دارای انواع مختلفی می باشد. از پرکاربرد ترین قیم ها می توان موارد زیر را نام برد:
• قیم خزه ای
• قیم چوبی
• قیم پلاستیکی
• قیم های ال ایی دی دار
• قیم های معمولی
• قیم های مخفی شونده

.گیره گیاهان رونده

هر کدام از انواع قیم ها و نگهدارنده های گیاهان دارای ویژگی و مزایای منحصر به فردی است. متناسب با گیاه مد نظر می توانید بهترین نمونه را خریداری کنید. به عنوان مثال قیم های ال ایی دی دار همچنین قابلیت این را دارند نور مصنوعی مورد نیاز گیاهان را تامین کنند. به کارگیری این نوع از قیم ها حساسیت بیشتری می خواهد. قیم های چوبی و پلاستیکی نیز در رنگ و طرح های مختلفی طراحی شده و جزو پرفروش ترین نوع نگهدارنده برای گیاهان بالارونده در نظر گرفته می شوند.

چه گیاهانی به قیم و نگهدارنده گیاه نیاز دارند ؟

گیاهان بالارونده و همچنین گیاهانی که دارای ساقه های ضعیف هستند به قیم ها نیازمند دارند. از مهمترین گیاهانی که به قیم ها و نگهدارنده های گیاهان نیازمند هستند، می توان موارد زیر را نام برد:

قیم گیاه یا قیم گلدان
قیم گیاه

هر گیاه بالارونده ای برای اینکه رشد خوبی داشته باشد، نیازمند نگهدارنده است. شما میتوانید با ایجاد شرایط بهینه برای رشد آنها، زیبایی ظاهری این گیاهان را تضمین کنید. به کارگیری این وسیله ظاهری مرتب در گیاهان ایجاد خواهد کرد. قیم قابلیت این را دارد مسیر رشد گیاه را به خوبی مشخص کند. قیم ها نه تنها در باغبانی خانگی بلکه در باغ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای به کارگیری آنها در باغ ها باید نمونه های مقاوم خریداری شود. می توانید همین اکنون انواع مختلف از قیم و نگهدارنده گیاهان بالا رونده را به صورت آنلاین از فروشگاه آنلاین ما خریداری کنید.

قیم گیاه یا قیم گلدان
قیم گیاه یا قیم گلدان

۲- خرید قیم گیاه و نگهدارنده های گیاهان

استفاده از قیم ها و نگهدارنده های گیاهان مزایای بسیاری دارد به همین دلیل این نوع از وسیله ها جزو پرفروش ترین انواع وسایل باغبانی در نظر گرفته می شود. شما برای بهبود رشد گیاهان بالا رونده ی خود از چه وسیله ای استفاده می کنید؟ از مزیت و کارایی این نوع از ابزارها در رشد گیاهان، غافل نباشید.

قیم های خریداری شده باید متناسب با نوع گیاه باشد در این صورت می توانید به خوبی از کارایی آنها بهره مند شوید. اگر در انتخاب و خرید نگهدارنده یا قیم دچار تردید هستید می توانید با همکاران ما در تماس باشید. به عنوان مثال قیم های مخفی شونده برای گیاهانی مناسب است که دارای ریشه های گسترده هستند. ناگفته نماند برای به کارگیری این ابزارها از نخ های کنفی برای وصل قیم به گیاه استفاده کنید زیرا سیم های آهنی می تواند به ساقه ی گیاهان آسیب بزند و رشد آنها را محدود کنند.

قیم گلدان
قیم گلدان

قیمت قیم گلدان و نگهدارنده های گیاهان

قیمت قیم ها و نگهدارنده های گیاهان یک مقدار بسیار مناسب و ارزان است. این محصولات با کارایی فوق العاده ای که دارند، هزینه ی بسیار مطلوبی برای خرید پیشنهاد می دهند. به منظور اطلاع از قیمت خرید قیم ها و نگهدارنده های گیاهان می توانید به اولین صفحه ی وب سایت مان مراجعه کرده و اطلاعات کامل را به دست آورید. در تلاش هستیم برای فروش انواع مختلف از ابزار و وسایل به کار رفته در باغبانی خانگی، هزینه ی مطلوبی را ارائه دهیم. اعتماد شما، سرمایه ما است. ما اینجا هستیم تا شما بتوانید به آسانی به صورت آنلاین، ابزارهای مورد نیاز برای رشد گیاهان خانگی خود را خریداری کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر برای خرید قیم ها و نگهدارنده های گیاهان می توانید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط همکاران ما بهره مند باشید. با ما بهترین و مرغوب ترین ابزارهای مورد نیاز برای باغبانی خانگی را به قیمت مناسب خریداری کنید.

قیم گلدان
قیم گیاه

برای تهیه قیم گیاه کلیک کنید

۳- خرید قیم گیاه و نگهدارنده های گیاهان

برای خرید قیم ها و نگهدارنده های گیاهان گزینه ی خرید آنلاین را برای شما فعال کرده ایم تا بتوانید در هر جای کشور که هستید به راحتی ثبت سفارش خود را تکمیل کرده و در اسرع وقت سفارش خود را از درب منزل دریافت کنید (اینجا).

اطلاعات کامل برای خرید آنلاین قیم ها و نگهدارنده های گیاهان در وب سایتمان درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال، تماس بگیرید. از مهمترین مزیت خرید قیم ها و نگهدارنده ها از ما می توان موارد زیر را نام برد:
• کیفیت عالی
• قیمت مناسب
• ارسال فوری و سریع کالا
• خرید آنلاین
• مشاوره ی رایگان و تلفنی
• گارانتی بازگشت کالا

برای تهیه قیم گیاه کلیک کنید

زمان آن رسیده است با خرید برخی از ابزار و وسایل باغبانی خانگی از گیاهان منزلتان به خوبی نگهداری کنید. تجهیزات زیادی برای این امر موجود است که به احتمال زیاد شما حتی نام برخی از آنها را هم نشنیده اید. در لیست فروش ما می توانید تنوع زیادی از وسایل باغبانی را مشاهده کنید.

نگهدارنده گیاهان آپارتمانی
نگهدارنده گیاهان آپارتمانی
گیره گیاهان
گیره نگهدارنده گیاهان رونده
مقالات مرتبط

زامیفولیا و نگهداری گیاه زامیفولیا

زامیفولیا یک گیاه سایه پسند است و بسیار به کم نوری مقاوم می‌باشد که برای نگهداری در آپارتمان‌ها، ادارات و…

مشاهده بیشتر

صابون محلول پاشی پالیزین: خصوصیات و کاربردها

صابون پالیزین یا صابون محلول پاشی یا صابون حشره کش مخصوص شستشوی سطح گیاه و پیشگیری با ایجاد لایه محافظتی…

مشاهده بیشتر

نگهداری فیلودندرون چگونه است؟

فیلودندرون نام گونه ای وسیع از گیاهان گلدار در خانواده گل شیپوریان است.

مشاهده بیشتر

نصب آبخوان سفالی برای گیاهان آپارتمانی

فواید آبخوان چیست؟ نحوه نصب آبخوان سفالی یا آبخوان سرامیکی وسیله‌ای است که به طور خودکار بسته به نیاز گیاه…

مشاهده بیشتر

گیاهان مناسب اتاق خواب

تو این مطلب می خواهم راجع به گیاهان مناسب اتاق خواب هستند صحبت کنم. منظورم گیاهان آپارتمانی از لحاظ اکسیژن…

مشاهده بیشتر

گیاه پوتوس یا پتوس را می شناسید؟

گیاه زینتی پتوس جزئی از گیاهان مقاوم آپارتمانی محسوب می شوند که نیاز به مراقبت چندانی ندارد. انواع پتوس پتوس…

مشاهده بیشتر

صفر تا صد آبیاری گیاهان آپارتمانی

برای آبیاری گیاهان آپارتمانی، روش های مختلفی موجود است. اگر شما نیز به دنبال بهترین روش برای آبیاری گیاهان هستید،…

مشاهده بیشتر

معرفی انواع سم گیاه آپارتمانی

برای نگهداری مطلوب از گیاهان آپارتمانی لازم است در فصول مختلف از مزیت انواع سموم برای از بین بردن آفت…

مشاهده بیشتر

انواع گلدان برای گیاهان آپارتمانی

به منظور خرید انواع گلدان برای گیاهان آپارتمانی لازم است چه نکاتی را در اولویت قرار دهیم؟ توجه به برخی…

مشاهده بیشتر

انواع خاک گیاهان آپارتمانی

خاک گیاهان آپارتمانی چه خاکی است؟ خاك برگ، خاك كاكتوس، ليكا، پرليت... به چه كار مي آيند. گیاهان آپارتمانی نیازمند…

مشاهده بیشتر
نظرات

لطفا نظرتان را بفرمائید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

عضویت در خبرنامه